تعداد بازدید ویدیوی Gangnam Style از کنترل یوتیوب خارج شد!

Gangnam-Style-Breaks-YouTube-View-Counter-1www.persianbam.ir

 

موزیک ویدیوی خواننده ی کره ای، PSY، به نام Gangnam Style همانند طوفانی سهمگین تمام دنیا را فرا گرفت و به سرعت در اینترنت پخش شد. دلیل اصلی محبوبیت بیش از حد آن نیز حرکات رقص خنده دار و جالب و نیز موسیقی خاص آن بود. این ویدیو پس از مدتی به پربازدیدترین ویدیوی جهان در سایت یوتیوب تبدیل شد و همان طور که می دانید یوتیوب بزرگترین سرویس پخش ویدیوی آنلاین است. با وجود این که زمان نسبتاً زیادی از انتشار این ویدیو کلیپ می گذرد و از تب و تاب آن به شدت کاسته شده، اما تعداد بازدید این ویدیو همچنان در حال افزایش است، البته با سرعتی بسیار کمتر. در حقیقت تعداد بازدید این ویدیو به حدی رسیده است که شمارشگر یوتیوب دیگر قادر به نمایش دادن آن نیست چرا که هیچکس تصور نمی کرد که یک ویدیو بتواند به چنین بازدیدی دست پیدا کند!

 

Gangnam-Style-Breaks-YouTube-View-Counter-www.persianbam.ir

 

هنگامی که تعداد بازدیدهای این ویدیو از مرز 800 میلیون گذشت، Gangnam Style به عنوان پربازدیدترین ویدیوی یوتیوب در کل دوران شناخته شد. پس از مدتی کوتاه تعداد بازدیدکنندگان آن از 1 میلیارد گذشت و در حال حاضر این موزیک ویدیو 2,147,483,647 بار مشاهده شده است.

 

هرگز تصور نمی شد که تعداد بازدیدهای یک ویدیو بتواند از ظرفیت یک عدد صحیح (در برنامه نویسی: Integer) 32 بیتی بیشتر باشد اما Gangnam Style ثابت کرد که همگی در اشتباه بوده ایم. بدین ترتیب شمارشگر یوتیوب که قابلیت نمایش اعداد تا سقف 2.1 میلیارد را دارد، در نمایش دادن تعداد بازدیدهای این ویدیو ناتوان است! به همین دلیل مدیران یوتیوب در حال ارتقاء سایت خود هستند. جالب است بدانید که از زمان عبور از مرز ظرفیت integer 32 بیتی، 5 میلیون بازدید دیگر به این ویدیو افزوده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.