گلکسی S6 در بنچمارک مشهور آنتوتو مشاهده شد

بنچمارک آنتوتو از پرچمدار آینده سامسونگ، اطلاعات منتشر شده پیشین چون صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن QHD و پردازنده 64 بیتی 7420 را تأیید می‌کند.

 

در حالی که چندین ماه تا معرفی رسمی پرچمدار آینده سامسونگ، گلگسی S6 فاصله داریم، امروز می‌توانیم نگاهی به مشخصات سخت افزاری این گوشی داشته باشیم. مشخصات این پرچمدار اگرچه ماه گذشته توسط سام‌موبایل منتشر شده بود، اما اطلاعات جدید در دیتابیس بنچمارک مشهور آنتوتو مشاهده شده است.

 

pbfy2w2h[PersianBam.ir]

 

گلکسی S6 با کد SM-G925F در این بنچمارک مشخص شده که در واقع کد S6 برای اروپا خواهد بود. طبق این بنچمارک، گلکسی S6 با صفحه نمایش 5.5 اینچ، رزولوشن QHD یا 2560×1440 پیکسل، دوربین عقب 20 مگاپیکسل و دوربین جلوی 5 مگاپیکسل تولید خواهد شد.

دیگر مشخصات مهم این اسمارت فون نیز چیپست 7420 اگزینوس با پردازنده 64 بیتی هشت هسته ای، پردازنده گرافیکی ARM Mali T760، اندروید 5.0، سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی می‌باشد.

همچنین لازم به یادآوری است که ورژن دیگری نیز از گلکسی S6 با پردازنده اسنپ‌دراگون 810 به بازار می‌آید.

خبر طراحی گلکسی S6 مدتی قبل با نام “پروژه صفر” به رسانه‌ها راه پیدا کرد. گفته شده که این نامگذاری به معنای تغییراتی در طراحی معمول سامسونگ در پرچمدار آینده‌اش خواهد بود.

در کنار گلکسی S6 معمولی، ورژنی انحنادار با نام گلکسی S6 اج نیز تولید می‌شود که ظاهری مشابه با گلکسی نوت اج خواهد داشت. یکی از آنالیزورهای بازار پیشبینی کرده بود که این انحنا در دو سمت صفحه نمایش گلکسی S6 اعمال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.