اپل و Beats در حال کار بر روی هدفون بی سیم برای آیفون ۷

pbgsmarena_001-125

 

شایعات و اخبار در مورد آیفون ۷ از هم اکنون آغاز شده و یکی از این خبرها مربوط به حذف جک ۳/۵ میلی متری هدفون بود. مطمئنا شرکت اپل در صورتی که بخواهد اینکار را انجام دهد به فکر یک جایگزین برای اینکار نیز خواهد بود. به همین دلیل است که در یک وب سایت از هم اکنون هم تعداد ۲۱۵ هزار نفر امضای دیجیتالی خود را مبنی بر نگه داشتن پورت هدفون ثبت کرده اند.

حالا مشخص شده که ظاهرا اپل تصمیم دارد با کمک شرکت Beats که چندی پیش آن را خریداری کرده بود بر روی هدفون های بی سیمی کار کند که در آیفون ۷ مورد استفاده قرار گیرد و به کاربران اجازه خواهد داد بدون نیاز به سیم و اتصال این هدفون به گوشی خود، به مکالمات صوتی خود بپردازند.

گفته شده که احتمال اینکه نام این هدفون ها Airpods باشد زیاد است و البته در کنار این نام لوگو و نام اپل هم حضور خواهد داشت. بر اساس گزارش های منتشر شده این هدفون ها مجهز به میکروفون نیز هستند و همچنین فناوری حذف نویز و همخوانی کامل با دستیار صوتی Siri از جمله دیگر ویژگی های آن هستند. در این صورت نیاز به وجود هیچ پورتی برای اتصال این هدفون ها نیست و نیز دارای باتری داخلی خواهد بود و شارژ مورد نیازش از این طریق تامین می گردد. طرج اصلی محصول مورد اشاره نیز چیزی نیست که با هدفون های بی سیم موجود در بازار فرق آنچنانی داشته باشد.

البته با توجه به آنچه تا کنون مشخص شده نباید انتظار داشته باشید این هدفون ها به همراه جعبه آیفون ۷ باشد و شاید اپل قصد فروش جداگانه آن را به صورت لوازم جانبی داشته باشد. در آخر نیز منبع این خبر بیان داشته که هدفون پیشفرض آیفون ۷ توسط کابل و از طریق درگاه لایتینگ به آیفون ۷ متصل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.